Luinil

Blue Star

Luinil

Blue Star

Luinil
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

happy birthday to me

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ


اهم! 

قبل از هممممه چی... امسال جای مامان و بابام یه دنیاااا خالی بود. اولین سالی بود که هیشکدومون نبودن ولی کلن بدونین عاشقتونم 3>

عاغا! در واقع الان اومدم اینجا مرسی نامه بنویسم. مرسی از بودناتون که باعث میشه از "من" بودنم لذت ببرم. لامصب! هیچ جای دنیا نمیشه دوستایی مثه شما رو پیدا کرد که اینقد بشه پیششون خوشحال بود... اینقد بشه خندید و جیغ زد و دیوونه بود.

می دونم خیلی وقتا رو مخم! می دونم اذیت می کنم، جیغ جیغ می کنم، جا زیاد می گیرم :)) و بقیه ی موارد! ولی همممه تونو عاشقم! 

.

.

.

آغاز مرسی نامه و ببخش نامه:

1- یگان ببخش که اذیتت می کنم. ببخش که دیوونه م 90درصد مواقع. مرسی که هستی. بعضی وقتا همه چی غیرقابل تحمل میشه وقتی نیستی. عاااااشق کادویی ام که واسم گرفتی :)

2-  زهره ماه ترینی! ببخش که هی گم و پیدا شدیم. و دیدی بازم بستنی یادمون رفت؟

3- آیدا بهتریییینییی! نمیدونی چقد خوشحالم که واسه تولدم اینجا بودی و نمی دونی که چقدررر دلم واست تنگ شده بود.

4- بهنام! ای ماشین ترجمه :)) مرسی که توام بودی امروز. ببخش که هی عینکتو می زنم و کج تر از اینی که هست می کنمش :)) پ.ن: دوربینت بشکنه :|

5- نیما مرسی که با اینکه هنوز نفرین بیوا نخوندم واسم کیک تولد گرفتی :)) سوپرخوشمزه بود.

6- علیرضااااا لامصب اگه خل بازیات نبود که اینقد خوش نمی گذشششت! درضمن رپیدت پیش منه! و دیگه پس نمی دهمش! تولدمهههه!

7- محمد امین! نمییییدووونییی کادوت چقدررر خوشحال کننده بود. من شبو با نوتلام سپری خواهم کرد حتا!

8- پوریا... می دونی من عاشق آلیسمم ینی چی؟ هم؟ مرسی مرسی مرسی!

9- شقایق و سینا مرسی که اینقد باهاتون خوش میگذرههه

10- مهرداااااد! اون ستاره ای که کشیدی عاااالی بود. اشکم در اومر حتا. مرسی :)


دل تنگ نامه:

1- مناااااا! چقدر دلم می خواست باشی

2- بهدااااد! زود خوب شو مردک :|

3- کژوان و صحرا و عبدالله ( من در حال گریه به خاطر نبودنتون :| )

4- شیماااا! با اینکه فک نمی کنم اینو بخونی ولی دلم تو را تنگ است بسیاااار.

5- سمانه و سینا... از ته مهای دل :)


پ.ن: با عرض معذرت از هوای کثافط تهران که با خنگ بازی من و گم شدنامون بیشتر شد کثیف بودنش :))

همچنان ممنانم از بودن همه تون :) 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۸
pejvak

نظرات  (۳)

۲۸ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۸ امیرعلی فرمانی
Happy birthday 
:-)
پاسخ:
مرسس ^_^

منا در ظاهر: دوستان بجای ما. تو باشی انگار منم هستم. :D

منا در باطن: عرررررررر عررر عررررر تولد سولماز می‌خواااام :(((((

بازم تولدت خیلی خیلی مبارک، قدّ دل ِ یه نهنگ! :X
پاسخ:
مناااااااااااااا :((((((((( اینقدرررررررررر جات خالی بووووووووووود اینقدرررررررررررررر جات خالی بوووووووووووووووود :(((((((((((( عاشقتمممم :(((((((
تولدت مبارک دوست خوب من. زنده باشی و شاد
پاسخ:
ممنونم ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی