Luinil

Blue Star

Luinil

Blue Star

Luinil
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دارم از من به من فرار میکنم

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ



دارم از من... به من... در من... فرار میکنم. چرخه اى که انگار هرگز تمام... نمى شود؟

دارم از مرگ، میمیرم

این جهان به منى که منم، حتى یک بار هم ختم... نمى شود؟

دارم خودم را توى وان... خواهم مُرد! 

این چشم را با یک نفس... خواهم بست!

این درد را پیچیده لاى یک کفن... خواهم بُرد!

من هردومان را از زندگى... خواهم بُرد!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
pejvak

نظرات  (۲)

?Would I be the man in the box? or the prestige
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۷ محمد فائزی فرد
لعنت

+ ببخشید واقعا. ولی همین کلمه تنها چیزیه که می خوام بگم. :)
پاسخ:
راحت بباش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی