Luinil

Blue Star

Luinil

Blue Star

Luinil
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی


سمان می گف عادم که یه مدت با یکی هی بحرفه اون هی نفهمه بعد از یه مدت عادم دیه میترسه حرف بزنه..

من نمیدونم ترسیدم، یا ناامید شدم، یا خسته شدم.. ینی خب.. تو که نمی دونی چته.. میدونی؟ هی با خودت دوم شخص حرف میزنی.. عادته می دونی؟ عادت! ینی هی به خودِ اون یکیت میگی، ولی خو.. شایدم باید بگی..

موضو اینه که نمیشه.. ینی وقتی می خوای دهنه مزخرفتو باز کنی حرف بزنی انگار کلمه هات پشت حنجره ت گیر میکنن.. میمونن تو گلوت.. نمیان بیرون.. خب من چــــــــــــــی بگم! تو چی می تونی بگی هم؟ چه مرگته دقیقا! د خب چی زدی بدبخ :|

نیاز دارم می دونی؟ ب این گفتنه نیاز دارم ولی خب.. نمیشه.. خیلی چیزا رو خیلی وقتا نمیشه گفت.. خیلی وقتا دلم می خواد مثلن بگیرم بزنمشون.. بعد داشتم ب این میفکریدم ک چقد همه چی عوض شده خو.. یه دوره ای بود من هی زور میزدم خودمو، اعصابمو، تعادلمو.. کنترل کنم.. سعی می کردم عصبی نباشم.. الان طرف میاد مییییرییینههه تو روزم من ته تهش میتونم بهش بگم ازش متنفرم.. خو خاک تو سرت! :|

می دونی؟ آدم از خودش متنفر میشه، از خودش خسته میشه.. حوصله ش از خودش سر میره.. عرررر میزنه هی!

خب.. چرا آدما آسیب می بینن واقعا.. مثلا چرا علیرضا باید اینقد عن باشه که هی اشکتو در بیاره.. اصن چرا همه چی اینقد مزخرفه خب.. کلافه م میدونی؟ یه لجظه دارم از خنده پااااااااااره میشم یه لحظه بعد نشستم دارم گریه میکنم.. خو من ریدم تو این اوضا خو :| 

ببین! ببین خودِ اون یکیم! ببین آشغال.. حسم بهت مثه حسم به یه مشت غریبه ی احمقه! نمیدونم بزنمت، نمیدونم دلم برات بسوزه، نمیدونم میتونم دوست داشته باشم.. هیچی نمیدونم... فقط میدونم نشستی اونجا و هی جامون داره عوض میشه.. فقط میدونم بعضی وقتا زل میزنی به من و منتظری اشتباه کنم که بکوبیش تو سرم.. که همه چیو بندازی گردن من.. خب متنفرممممممممم ازتتتتتتتتت!

ینی خب.. چن وخته که اینجوری دوتا شدیم همم؟ به آدم حسه دیوونه بودن دس میده میفهمی؟ می فهمی مگه نه؟ 

بیخیال خب.. فـــ اک ایت...



+ عشق یعنی به تخم ماهی ها، آبی از آب تکان نخواهد خورد.. یا به بوق بلند آدم ها، یک نفر توی آب دارد.. مُرد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
pejvak

نظرات  (۱)

همممم..

پاسخ:
؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی