Luinil

Blue Star

Luinil

Blue Star

Luinil
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

grey

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

روز هایی هستند که بعد از یک خواب طولانی بیدار می شوی و یک زندگی کامل را تجربه میکنی. بیدار می شوی و حس میکنی شاید حداقل همین امروز همه چیز کامل باشد، میروی و می آیی و لبخند گشادت را تحویل دنیا میدهی و میگذاری و خوشحالی تا عمیق ترین بخش های ذهنت نفوذ کند و... دوباره از خواب میپری. خواب در خواب!  و بعد واقعا بیدار می شوی و سکوت خانه در گوشت زنگ می زند.


روزهای خاکستری و بیداری های پیاپی و موسیقی که مدام در گوشت تکرار میشود و به خودت که میرسی نشسته ای روی یک صندلی و ذل زده ای به دیوار مقابلت. مثل تمام روزهایی که پشت سر گذاشتی و حالا انگار مجبور شده ای چشم های لعننتی ات را باز کنی و ببینی که ستاره های آبی همه مرده اند و خوابت هرچند دردناک، اما بهتر از این همه خاکستری بود.


حس سنگین غریبه بودن و دلتنگی را در هم می آمیزی و فکر میکنی همه چیز تمام میشود. میگذاری کسالت بیاید بنشیند گوشه ی ذهنت و هی حرف حرف حرف.. با خودت حرف میزنی.. که شاید یک روح تنها آنجا ایستاده و نگاهت میکند.. که شاید تو مرده ای و اینجا هیچکس نیست.. که شاید کسی.. 

تصویرت را باد می برد..




:)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
pejvak

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی